Snelste servers, laagste prijzen

Waarom Cloudwebservices?

99.9% Uptime Garantie

Onze servers hebben een dubbel uitgevoerde internetverbinding. Hierdoor kunnen wij een hoge uptime garanderen en zul je nooit iets merken als er iets is.

Veiligheid voorop!

Wij verzekeren dat jouw website altijd veilig en snel is. De servers zijn goed beveiligd en worden elke maand van updates voorzien. Daarnaast monitoren wij onze server 24/7 op fouten.

Ons Dedicated Support

Problemen zijn natuurlijk nooit leuk. Bij problemen zijn wij er om je te helpen. We zijn ook in de avonden en in het weekend bereikbaar. Zodat je nooit zonder support zit.

Vraag & Antwoord

Veelgestelde vragen

Shared Hosting

Nee, het is volledig onbeheerd – als je problemen ondervindt met de server, kun je contact opnemen met support. We kunnen natuurlijk helpen met een paar problemen als je er niet uit komt.

Elk webhosting pakket heeft een vast aantal databases. Voor het Webhosting basis pakket kun je bijvoorbeeld 5 websites draaien.

Voor statische en dynamische websites geldt dat het maximaal aantal domeinnamen dat toegevoegd mag worden, gelijk staat aan het aantal databases.

Elke nacht rond 02:00 worden de back-ups uitgevoerd van de database en al je bestanden en mappen. Welke ook allemaal (zelfs per file) kan worden teruggezet tot 7 dagen in het verleden. Dit kun je aanvragen bij support. Of zelf via cPanel back-up uitvoeren.

Als je website groter dreigt te worden dan je pakket toestaat, dan krijg je automatisch een mail als je bijna op je limiet zit. Net zoals je mobiele provider dit doet. Als je hier overheen gaat, dan gaat je website niet offline, je kan pas weer iets toevoegen als:

  • Je bepaalde bestanden op je pakket verwijderd.
    of
  • Meer opslag is gekocht.

Zorg er dus voor dat je een voldoende hoog pakket aanschaft dat aansluit bij je verwachte gebruik.

Dit hangt sterk af van je website. Heb je een lichte website, dan merk je er niet zoveel van als er veel bezoekers op je afkomen.

Mocht je een grote, zware website hebben, dan gaat het natuurlijk langzamer. Dit ligt niet aan de server. Alle websites zitten in een soort van “container”. Als 1 website erg veel resources verbruikt van de server, dan wordt deze gelimiteerd op het aantal aangewezen resources.

Hoe hoger je pakket, des te hoger de “drempel” ligt voor het aantal aangewezen resources. Zo garanderen wij dat andere websites geen last hebben van drukke websites of inefficiënte codes.

Dat is zeer zeker mogelijk. Neem hiervoor contact op met ons sales team

VPS Hosting

Nee, het is volledig onbeheerd – als je problemen ondervindt met je server, kun je contact opnemen met support. We kunnen natuurlijk helpen met een paar problemen als je er niet uit komt.

Omdat IPv4 adressen steeds schaarser worden, zijn er kosten verbonden per uitgegeven IPv4 adres, er zijn geen limieten hoeveel dat er mogen zijn voor uw server. IPv6 heeft dit probleem natuurlijk niet. Daarom krijgt iedere server van ons een /112 range. Wat gelijk staat aan 65,536 adressen!

Nee, helaas niet. Dit is technisch niet mogelijk. Mocht je je server willen downgraden, dan krijg je een nieuwe vDisk waarbij alles opnieuw geïnstalleerd moet worden.

Nee, wij kunnen alleen jouw server herstarten, uitschakelen en inschakelen. Jouw bestanden staan op de SSD of PCIe SSD. Hierbij hebben wij geen toegang tot de inhoud van de disk die aan jouw server staat verbonden. Jouw bestanden zijn alleen door jezelf zichtbaar.

Dat is zeer zeker mogelijk. Neem hiervoor contact op met ons sales team

E-mail Hosting

Dat is natuurlijk vervelend. Hieronder ziet je een checklist om er zeker van te zijn of alle e-mail beveiligingen zijn doorgevoerd:

  1. DKIM ingevoerd en gecheckt?
  2. SPF ingevoerd en gecheckt?
  3. DMARC record niet te strict ingesteld?
  4. Zijn je e-mails niet “standaard” ingedeeld?

Mocht je niet weten hoe je dit moet check of instellen, dan raden we je aan om contact op te nemen met support.

Als je bij ons e-mail hosting afneemt, dan zal je mailbox het volgende ondersteunen:

  • IPv6
  • SPF
  • DKIM – 2048-Bits
  • DMARC
  • IMAP
  • POP3
  • Mailinglijsten
  • Aliassen
  • Doorsturen

Standaard maakt je dienst gebruik van ons spamfilter van SpamTitan.

Het kan zijn dat de mail is geblokkeerd door het spamfilter. Mocht je dit vermoeden hebben, dan raden wij je aan om contact op te nemen met support. Dan kunnen wij de mail vrijgeven voor jouw mailbox.

Betaling en facturering

Wij versturen alle facturen 7 dagen voor de volgende factuurdatum. Hierbij heb je 14 dagen om de factuur te betalen, zoals in de algemene voorwaarden is overeengekomen.

Via ons betaalsysteem krijg je de optie tussen verschillende bekende betaalportals:

  • Automatische incasso – iDeal
  • Automatische incasso – PayPal
  • Eenmalige betaling – iDeal
  • Eenmalige betaling – Bancontact
  • Eenmalige betaling – PayPal

Voor Nederlandse klanten hebben wij iDeal en onze Belgische klanten ondersteunen wij Bancontact, Belfius en SOFORT.
Voor internationale klanten hebben wij PayPal.

Ons automatische incasso bedrijf Mollie heeft tot maximaal 24 uur te tijd nodig voordat hun systemen uw bedrag zien. Dit is variërend van bank tot bank. U kunt gemakkelijk uw betaling check of deze al binnen is via deze link: Mollie betalings checker

Als er onverhoopt een probleem met je financiële situatie opkomt, dan doen wij voor de eerste keer niet moeilijk om de einddatum te verlengen. Hieronder vindt je een tijd doorloop van je factuur:

Voor de einddatum

7 dagen voor het einde van je contract sturen wij de nieuwe factuur toe. Hiervoor heb je dan 14 dagen om dit te betalen.

1 dag voor de einddatum ontvang je een betalingsherinnering als wij je betaling nog niet ontvangen hebben.

Na de einddatum

8 dag na de einddatum sturen wij de eerste betalingsachterstand mail. Hierbij worden nog geen incasso kosten toegevoegd.

11 dagen na de einddatum sturen wij een tweede herinnering voor de betaling van je factuur. Ook hier worden nog geen incasso kosten toegevoegd.

14 dagen na de einddatum wordt de derde en laatste betalingsherinnering verstuurd. Wederom wordt hier nog geen incassokosten toegevoegd.

16 dagen na de einddatum sturen wij een mail dat er wederom nog geen betaling is ontvangen en er incassokosten van €40 excl. BTW is toegevoegd aan de factuur. Dit is de wettelijke incassokosten die wij mogen berekenen tot facturen van €2500.

21 dagen na de einddatum worden je diensten aanwezig op de factuur stopgezet en de acties rondom je factuur overgenomen door een incassobureau. Alle kosten die worden gemaakt tijdens dit proces, zullen worden doorberekend aan jou samen met het factuurbedrag + incassokosten.

Automatische incasso’s

Voor automatische incasso geldt dat het bedrag altijd op de einddatum wordt afgeschreven vanaf je bank. Je hebt er dan geen omkijken naar.

Als de automatische incasso mislukt, dan sturen wij je een e-mail om dit zo snel mogelijk door te geven en dient de factuur handmatig betaald te worden. Hierbij geldt dan de telling na de einddatum van je factuur.